Palaute | In english

Itä-Suomen YliopistoUEF Electronic Publications

 

SELAA:

Kansikuva

Does the Cream Always Rise to the Top?
Correlations between pre-school academic giftedness and perceptions of self, academic performance and career goals, after nine years of Finnish comprehensive schooling.

Nouseeko kerma aina pinnalle? Esikouluiän akateemisen lahjakkuuden yhteys oppilaiden minäkäsitykseen, koulumenestykseen ja ammattitoiveisiin suomalaisen peruskoulun päätösvaiheessa.

Hotulainen, Risto

Joensuun yliopisto, 2003
Kasvatustieteiden tiedekunta / Erityiskasvatuksen laitos
Väitöskirja

erityispedagogiikka

Joensuun yliopiston kasvatustieteellisiä julkaisuja, no 84
ISSN: 0781-0334
ISBN: 952-458-416-6

Lataa teos pdf-tiedostona

Pysyvä linkki julkaisuun: http://urn.fi/URN:ISBN:952-458-416-6