Palaute | In english

Itä-Suomen YliopistoUEF Electronic Publications

 

SELAA:

Kansikuva

Opiskelijoiden haasteellisuudesta ammattiopintoihin sitoutumisen substanssiteoriaan.
Grounded theory -menetelmän soveltaminen ammattioppilaitoksen opettajien kuvauksiin opetettavistaan

From Challenging Students To A Substantive Theory Of Commitment To Vocational Studies. Applying Grounded Theory Method To Vocational Teachers’ Descriptions Of Their Students.

Koskela, Hannu

Joensuun yliopisto, 2003
Kasvatustieteiden tiedekunta / Erityiskasvatuksen laitos
Väitöskirja

erityispedagogiikka

Joensuun yliopiston kasvatustieteellisiä julkaisuja, no 86
ISSN: 0781-0334
ISBN: 952-458-314-3

Lataa teos pdf-tiedostona

Pysyvä linkki julkaisuun: http://urn.fi/URN:ISBN:952-458-314-3